september 1, 2022

Ofte stillede spørgsmål

Vi får mange spørgsmål i løbet af året – både i vores sæson, som går fra 1. oktober til 1. maj, og udenfor sæsonen.

Vi har lavet en samling af svar, på de spørgsmål vi får oftets.

Du finder listen her:

Vi forsøger på denne side, at besvare de ofte stillede spørgsmål (FAQ).

Venteliste:
Desværre kan vi ikke oplyse din plads på ventelisten, da det er administrativt tungt, da listen indeholder personer både i og udenfor Dragør kommune, og listen er blanding af damer og herrer.
Se yderligere her

Kontingent:
Nyt betalingskort: Har du skiftet betalingskort, så kan du opdatere dit kort i Holdsport. Se vejledning her

Betaling af kontingent: Kontingent opkræves efter den årlige Generalforsamling, som finder sted den første søndag i november. Det vil sige, at du i løbet af november måned vil modtage opkrævning.
Betaling kan ske via betalingskort eller mobilepay: Se vejledning her.

Hvis du er tilmeldt automatisk betaling, så vil du blive informeret pr. mail få dage før betaling automatisk hæves. Hvis du ikke er tilmeldt automatisk betaling, så vil du modtage mail tidligere (end ved automatisk betaling), og i denne mail vil der være link til betaling.
Betaling kan ske via MobilePay, men så skal mailen åbnes på din telefon, eller du skal åbne holdsport app på din telefon.

Nøgle:
Bortkommet nøgle: Hvis din nøgle er bortkommet, så kan du bestille en ny ved at logge på holdsport.dk og vælge webshop. Når nøgle er klar, så vil du få besked via mail.

Nøgle virker ikke: Har du stadig din nøgle, men den virker ikke, så kan du få en nøgle ved, at sende os en email via kontaktformularen. Når nøgle er klar, så vil du få besked via mail.

Gæster og udlån/leje:
Udlån eller leje: Vi udlåner ikke omklædning eller sauna.

Gæster: Det er ikke tilladt at medtage gæster i omklædning eller sauna. Dette kan medføre karantæne og ekskludering.

Adgang til sauna:
Hvis din nøgle ikke giver adgang til sauna, og du ønsker dette, så kan dette bestilles ved at logge på holdsport.dk og tilkøbe dette. Bemærk alle nye medlemmer fra ca. 2018 og frem, har alle adgang til sauna.

Kontakt:
Alt kontakt skal ske via email. Ingen sms, opkald mv., med mindre det ikke kan håndteres pr. mail.

Udmeldelse:
Hvis du ønsker at udmelde dig, så kan det gøres ved, at sende en mail via kontaktformularen. Vi udmelder dig, og sletter din profil, så du ikke har adgang til sauna og omklædning. Nøglen kan du herefter smide ud.