Ofte stillede spørgsmål – FAQ

Vi forsøger på denne side, at besvare de ofte stillede spørgsmål (FAQ).

Venteliste:
Desværre kan vi ikke oplyse din plads på ventelisten, da det er administrativt tungt, da listen indeholder personer både i og udenfor Dragør kommune, og listen er blanding af damer og herrer.

Kontingent:
Nyt betalingskort: Har du skiftet betalingskort, så kan du opdatere dit kort i Holdsport 

Betaling af kontingent: Kontingent opkræves efter den årlige Generalforsamling, som finder sted den første søndag i november. Det vil sige, at du i løbet af november måned vil modtage opkrævning.
Betaling kan ske via betalingskort eller mobilepay: Se vejledning her.

Nøgle:
Bortkommet nøgle: Hvis din nøgle er bortkommet, så kan du bestille en ny ved at logge på holdsport.dk og vælge webshop. Når nøgle er klar, så vil du få besked via mail.

Nøgle virker ikke: Har du stadig din nøgle, men den virker ikke, så kan du få en nøgle ved, at sende os en email via kontaktformularen. Når nøgle er klar, så vil du få besked via mail.

Gæster og udlån/leje:
Udlån eller leje: Vi udlåner ikke omklædning eller sauna.

Gæster: Det er ikke tilladt at medtage gæster i omklædning eller sauna. Dette kan medføre karantæne og ekskludering.

Udmeldelse:
Hvis du ønsker at udmelde dig, så kan det gøres ved, at sende en mail via kontaktformularen. Vi udmelder dig, og sletter din profil, så du ikke har adgang til sauna og omklædning. Nøglen kan du herefter smide ud.