Ofte stillede spørgsmål – FAQ

Vi forsøger på denne side, at besvare de ofte stillede spørgsmål (FAQ).

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her, så forsøg med søgefunktionen på forsiden (oppe i højre hjørne).

Generelt

Hvordan får jeg nyheder og holder mig opdateret?

Hvordan får jeg:

nyheder omkring tiltag i klubben?

information hvis faciliteterne er i stykker mv.?

etc.?

Via vores hjemmeside www.dedragoervandhunde.dk vil der løbende være opslag omkring nyheder, nedbrud af sauna eller lign.

Hvis det vurderes nødvendigt, så vil nyhederne også blive udsendt via holdsport.

Hvordan fungerer det mht. adgang til badeanstalten.

Når du har betalt dit medlemsskab, vil du modtage et vandtæt armbånd med en chip.

Når du skal ind af døren, placerer du armbåndet foran aflæseren, og døren låses op.

Døren kan åbnes indefra med en trykknap.

Husk at tage armbåndet på, inden du går i vandet, så du ikke bliver låst ude.

Hvordan kan jeg dele mit foto med jer?

Jeg har taget et fantastisk foto, og vil rigtig gerne dele det med jer – men hvordan gør jeg?

Vi elsker skønne fotos af Dragør Søbad, og især i vintersæsonen.

Du kan sende fotos til foto@dedragoervandhunde.dk eller du kan tagge os på instagram @dedragoervandhunde

Vi vil meget gerne modtage fotos, som vi kan bruge på vores hjemmeside og i vores nyhedsbreve.

Hvorfor har jeg ikke modtaget kontingentopkrævning

En årsag kan være, at du ved sidste års betaling,valgte du at tilføje jeres betalingskort, således at dette betalingskort også bruges ved fremtidig kontingentopkrævninger.
Dvs. at jeres kontingentopkrævning automatisk trækkes i november, og du notificeres omkring dette nogle dage før, således du kan nå at annullere dette.
I Holdsport, og under din profil kan du se hvilket betalingskort du har tilmeldt, samt du har mulighed for, at slette dette kort.

I Holdsport kan du kontrollere om du har tilmeldt betalingskort, og hvis dette ikke er tilfældet, så er opkrævningen måske i din spam-folder. Vi sender gerne en ny mail med opkrævning.

Du kan se en film om hvordan du tjekker din opkrævning her:

Hvorfor svarer I ikke på min mail?

Jeg har sendt en mail til jer, men har endnu ikke fået svar.

De Dragør Vandhunde er baseret på frivillige, og nogle gange tager det lidt længere tid at svare.
Vi forsøger at svare så hurtigt som muligt – og mange svar kan findes her på siden.
Vores sæson går fra oktober til maj, og det er i denne periode du kan forvente “hurtigere” svar.
Brug evt. søgefunktionen der findes i højre side på de fleste sider – og før du sender noget til os, så læs vores FAQ (Ofte stillede Spørgsmål). 

Du bør forvente ca. 1 uge før vi svarer, men bliv ikke skuffet hvis vi svarer inden.

Hvornår opkræves kontingent for sæsonen

Jf. vedtægterne så opkræves kontingent efter generalforsamlingen.

Se vedtægter, hvor der også står oplysninger omkring afholdelse af generalforsamling (normalt første søndag i november).

Jeg har fundet en nøglebrik eller et nøglearmbånd

Hvis du har fundet en nøglebrik eller et nøglearmbånd, så kan du aflevere dette i kasserens postkasse.

Adressen kan du finde nederst på “kontakt” siden her

Jeg har mistet mit nøglearmbånd, hvordan får jeg et nyt?

Du logger på www.holdsport.dk og vælger webshop i toppen.

Her kan du købe et nyt armbånd.

Kan jeg få byttet min gamle nøglebrik til et armbånd?

Ja, det kan du.

Hvis du ønsker at bytte fra chip til armbånd, skal du gå i vores webshop via www.holdsport.dk  og købe et nyt armbånd.
Herefter aftaler vi hvor det skal leveres/afhentes.
Du skal være opmærksom på, at vi sletter din nøglechip, da hvert medlem kun må have 1 adgangsmulighed.

Må jeg bade med badetøj?

Du er velkommen til, at bruge badetøj, men vi henstiller til, at badetøj, våddragter og lignende ikke tages med i omklædningsrummene efter brug, da de afgiver megen vand på gulvet mv.

Må jeg tage en ven eller veninde med?

Faciliteterne er kun for medlemmer, så du må desværre ikke tage venner mv. med, som ikke er medlem af De Dragør Vandhunde.

Må jeg tage mine børn med?

Jeg er selv medlem, men må jeg tage mit barn eller barnebarn med?

Medlemmers børn / børnebørn under 18 år er velkomne i De Dragør Vandhundes faciliteter i selskab med forældre/bedsteforældre tirsdag kl.14-17 og lørdag kl.15-17

Se mere her

Noget er gået i stykker, eller fungerer ikke

Hvis du har observeret noget, som er gået i stykker, eller som bør have opmærksomhed, så kan du sende en mail til os på info@dedragoervandhunde.dk – eller bruge kontaktsiden her.

Nøglearmbånd virker ikke

Hvis dit nøglearmbånd pludselig ikke virker længere, så undersøg først om du har betalt dit kontingent for sæsonen.

Hvis kontingent er betalt, så send en mail til info@dedragoervandhunde.dk og forklar problemet, hvorefter vi vil lave et nyt armbånd.
Forvent lidt leveringstid.
Vi giver besked når armbåndet er klar til afhentning.

Skal jeg have bestemt udstyr på for at bade?

Nej du behøver ikke bestemt udstyr.

Tag evt. et lille håndklæde med, som du kan stå på, efter badet.

Holdsport

Hvorfor har jeg ikke modtaget kontingentopkrævning

En årsag kan være, at du ved sidste års betaling,valgte du at tilføje jeres betalingskort, således at dette betalingskort også bruges ved fremtidig kontingentopkrævninger.
Dvs. at jeres kontingentopkrævning automatisk trækkes i november, og du notificeres omkring dette nogle dage før, således du kan nå at annullere dette.
I Holdsport, og under din profil kan du se hvilket betalingskort du har tilmeldt, samt du har mulighed for, at slette dette kort.

I Holdsport kan du kontrollere om du har tilmeldt betalingskort, og hvis dette ikke er tilfældet, så er opkrævningen måske i din spam-folder. Vi sender gerne en ny mail med opkrævning.

Du kan se en film om hvordan du tjekker din opkrævning her:

Jeg har ikke adgang til Holdsport.dk

Alle medlemmer af De Dragør Vandhunde, bliver oprettet i Holdsport.dk.

Hvis du mangler adgang til holdsport.dk, eller har glemt brugernavn og/eller password til Holdsport.dk, så skal du gøre flg.

  1. Gå til www.holdsport.dk og vælg “Log på”, som du finder i toppen af højre side.
  2. Herefter vælger du “Har du glemt din adgangskode”.
  3. Indtast herefter din email, og vælg så “Nulstil adgangskode”.

Efter lidt tid, vil du modtage link, så du kan nulstille adgangskoden.

Jeg har ikke en email adresse – og kan derfor ikke modtage opkrævning pr. email

Hvis der er et medlem, som ikke har en email, og ikke ønsker at oprette en email, så sender vi opkrævning med posten. Blot giv os besked herom.

Kan jeg betale med MobilePay?

Ja, hvis du downloader Holdsport app’en til din telefon, og åbner mailen med link til betaling (på din telefon), så er det muligt at betale via MobilePay

Kan jeg få hjælp til Holdsport

Vi hjælper meget gerne, men vil anbefale, at du først ser vejledningen, som du finder her

Hvis du efter, at have læst vejledningen, stadig har problemer, så send os en mail, evt fra kontaktsiden

Kan jeg overføre betaling for kontingent til bankkonto?

Nej desværre tilbyder vi ikke denne mulighed, da den administrative opgave med dette, bliver for stor.

Benyt link vi har sendt pr. mail, eller log på holdsport.dk

Vi gensender gerne nyt link, hvis mailen er blevet væk.

Min mail med link til betaling er væk

Hvis du har mistet din mail, hvor linket til betaling er væk, så kan du altid logge på holdsport.dk hvor dine udestående betalinger kan findes.

Vi deler emailadressen herhjemme – er det et problem?

Hvis der er der er flere i samme husstand, som deler en email adresse, vil vi blot sende x antal opkrævninger ud, til samme email adresse.

Nyt Medlem

Hvordan bliver jeg medlem

Du tilmelder dig vores venteliste via flg. link

Venteliste

Hvorfor laver I venteliste?

Hvorfor opretter I en medlemsliste, og ikke blot tillader alle at være medlem?

Faciliteterne sætter en begrænsning på antallet af medlemmer, hvorfor vi ser os nødsaget til, at have en begrænsning på antallet af medlemmer.

Jeg har tilmeldt mig ventelisten, hvornår bliver jeg medlem

Jeg har tilmeldt mig ventelisten, men hvornår jeg forvente at høre fra jer, og blive medlem?

Vi har pt. lukket for tilmelding, hvorfor vi pt. ikke optages nye medlemmer.
Ved hvert bestyrelsesmøde vender vi dette punkt, og vi vurdere om vi har plads til nye medlemmer.

Vi kan ikke oplyse om placering på venteliste, samt hvornår man bliver tilbudt medlemskab.
Vi optager så snart vi har plads.
Der er pt. over over 4 års ventetid.

Sauna

Er der tidspunkter i saunaen, hvor der både er kvinder og mænd?

Er der tidspunkter hvor vi både kan være mænd og kvinder i saunaen?

For at tilgodese ægtepar m.fl. har vi indført fællestid:

Hos damerne alle lige dage 17-20
Hos herrerne alle ulige dage 17-20

Hvordan får jeg adgang til sauna

For at få adgang til saunaen, skal du have betalt et engangs-indskud for dette.

Når indskud er betalt, så er sauna adgang en del af dit kontingent.

Hvis du IKKE har betalt for indskud, så kan du betale indskud via holdsport.dk og vælge webshop

 

 

Jeg har mistet mit nøglearmbånd, hvordan får jeg et nyt?

Du logger på www.holdsport.dk og vælger webshop i toppen.

Her kan du købe et nyt armbånd.

Kan jeg få byttet min gamle nøglebrik til et armbånd?

Ja, det kan du.

Hvis du ønsker at bytte fra chip til armbånd, skal du gå i vores webshop via www.holdsport.dk  og købe et nyt armbånd.
Herefter aftaler vi hvor det skal leveres/afhentes.
Du skal være opmærksom på, at vi sletter din nøglechip, da hvert medlem kun må have 1 adgangsmulighed.

Må der bruges duftolie på saunaen?

Ved brug af duftolier på saunaen, skal følgende overholdes:

  • Der må kun bruges sauna-godkendte olier
  • Alle i saunaen skal spørges før brug af olier.
  • Der må kun bruges begrænset mængder af olier.
  • Brugerne skal sørge for udluftning efter brug af olier